What would U wish for if U had one chance

Vad skulle du önska dig, om du fick önska en enda sak?

Livet kan förändras för alltid på en liten sekund. En olycka, ett misstag, ett öde...

Jag har varit nära döden flera gånger...försökt tagit livet av mig ett x-antal gånger...Kanske är det meningen att jag ska leva, att jag ska ÖVERleva...

När kvällen kommer och jag sitter själv så kommer tankarna. Hur mycket kan en människa tänka egentligen? Jag tror fan jag skulle ha världsrekordet i att tänka... men inte fan blir jag klokare för det...troligtvis bara ännu knäppare.

Nu ska jag ta min nattmedicin och försöka sova....vill inte tänka längre...men först....som alltid....CIGG // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback