Oro och ångest

Jag känner mig så jävla pressad just nu. Den här månaden är den sista sjuklönen jag får från csn ( får min sjukpenning därifrån eftersom jag e sjukskriven från studier) sen blir det ju "sommarlov" och då ska ju alla ha sommarjobb..men jag KAN inte, jag FÅR inte göra det heller. Har pratat med min läkare och min psykolog om det här och dom anser att jag INTE är redo att jobba och det har dom rätt i. Jag är inte tillräckligt stark än.
Sen går jag ju i terapi i över 5 timmar/ vecka. Men nu har jag och min doktor ordnat så att vi ska ha ett nätverksmöte med FK och se hur vi ska göra och gå vidare...
Jag har ju 2 barn jag måste försörja så jag måste få pengar från nånstans...så jävla tradigt o hålla på med sånt här när man inte mår bra. Att det ska krångla hela tiden...men får hoppas att det löser sig.

Nu har jag precis varit ute på en powerwalk med vovven i över en timme för att bara rensa skallen o få komma ut...o det va jätteskönt faktiskt. Gick o nynnade till musiken jag spelade, Dixie var jätteduktig och drog ingenting.

Har druckit upp min 3 kopp kaffe nu...så jäkla gott! Kaffe-junkie deluxe!

Imorgon tror jag att vi ska grilla lite här hemma...mysigt värre! Imorgon e kidsen lediga från dagis så då ska jag och busarna åka o handla, kanske besöker vi lekslottet några timmar. Busa med mina älsklingar! <3

Förresten så har min allergi mot pollen brutit ut nu..så jag nyser o snorar hela tiden! Skitdrygt!!!

Puss bebes// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback