God morgon!

Hej hopp! Godmorgon på er!

Idag har jag en sån där dag där det känns att jag bara skulle vilja ligga under täcket och sova hela dagen! MEN det ska jag fan inte göra...ska ut på en powerwalk idag...bilen e på service så jag kan inte ta mig till gymmet annars hade jag åkt dit...men en powerwalk för duga....men jag har bajsont i mina ben!

Sen ska jag ta o sätta upp nya gardiner tror jag...göra lite fint här hemma!

Pratade med min psykolog igår o berättade om fk och amv....o hon tyckte att jag gick för snabbt fram...och det stämmer nog! Vet inte riktigt själv hur mycket jag pallar...men hon och min läkare skulle iallafall hjälpa mig och jag ska avboka tiden jag fick på fredag eftersom min läkare vill vara med på sådana möten...! O det tycker jag känns så jävla bra!

Nu sitter jag o dricker min andra kopp kaffe...för att piggna till lite...har redan lämnat kidsen på dagis...cyklade idag...är det bara jag som tycker att det är löjligt kul o cykla?!? Vet inte varför men jag blir glad av att cykla...o de ska gärna gå snabbt! :-)

Igår så rensade vi här hemma...både i skafferiet och bland min klädgarderob...kastade en hel del trasiga kläder. Sen hittade jag ett par fina byxor som jag gärna vill komma i igen...kämpa kämpa kämpa!!!

Hörs lite senare bebes// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback