1 maj

Nu har snart hela dagen gått. Jag har sovit druckit vatten, kaffe och badat i jacuzzin...! Ätit McDonalds med mina små busar. Efter jag suttit i över en timme hos den minsta för o få honom o sova så fick jag skitont i ryggen.

Maken masserade och sen började jag bara storgråta...fick en panikångest-attack :-( tror det e alkoholen som gör att man blir mer känslig och känslosam! Men nu är det lite bättre redan...

Ska nog ta o gå o lägga mig snart, så jäkla seg idag! Hur skönt är det inte o krypa ner undeer sitt duntäcke i ett svalt mörkt sovrum och så har man världens finaste barn som ligger och sussar bredvid sig! *underbart*

Nu ska jag ta o dricka lite mer vatten sen blir det nog sängen...får se vad jag hittar på imorgon...kanske en sväng till Nacka?!? :-)

Pusspuss// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback