Jag SKA

Jag SKA fan klara av det här! Jag vill lyckas bryta mig fri från allt det onda, lägga det bakom mig och gå starkare ur det här! Jag vet att jag kan det är bara det att jag dipper ibland! Men jag SKA, jag måste!!!

Pappa ska inte få segra, han har förstört mitt liv fram till nu men nu ska han inte få förstöra mer, jag vill leva mitt eget liv, med min fina familj!

Jag har tankar på att jag vill förstöra livet för pappa också men han e fan inte värd det, han är sjuk, hoppas han nån gång kommer att inse att det han gjort är fel, så fruktansvärt fel och olagligt!!! Hoppas han har lite skam kvar i kroppen!

Idag ska jag o familjen iväg poå ett skitjobbigt möte...för se hur det går... wish me luck!

Imorgon är det DBT-grupp och efteråt kommer mami (inte min riktigta mamma) och möter upp mig och vi ska fika och umgås lite....

Nu ska jag ta o gå ut med vovven på en långpromenad snart...hörs lite senare idag! Puss puss// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback