Påskafton

Glad Påsk alla!
Idag ska vi grilla lite kött och kyckling...ska bli skitgott! Sen tårta som sonen valde...! Mami e på väg hit nu och hon skaq sova över hos oss inatt. Så vi ska sitta o tjattra och dricka lite vin :-)

Har haft en jättelugn dag idag... varit ute o lekt med grabbarna, varit o handlat och bara varit. Skönt o va hemma med hel familjen!

Igår fick jag förresten en jättefin ring av min make! Han e så jävla underbar!!!! <3 Så kul med spontana presenter som man inte har någon aning om och när det inte e nån speciell dag!

Annars har det inte hänt så mycket...vardagen flyter på bättre nu men jag vet att jag har en lång bit kvar. Det som är så skönt är att jag får sån BRA hjälp nu. Min psykolog e underbar, gruppen är underbar och det hjälper faktiskt. DBT hjälper!

Imorse fick barnen leta efter sina påskägg...dom hitta dom typ på en gång...vad glada dom blev mina små <3

Nej nu ska jag ta o greja inför middagen....

Puss puss// Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback