Stormig dag

Idag har det varit en känslosam dag. Jag har haft panikångest, jag har gråtit och gråtit och gråtit... när jag kom in till samtal hos min psykolog så brast det...men ändå inte riktigt..jag höll inne med mycket även fast hon peppade mig att släppa taget istället...

Vet inte om jag skrivit det men storgrabben har varit magsjuk... :-( Fick sån jävla råångest...menmen nu mår han bättre!!!

Som sagt så var jag på DBT-gruppen idag...det blev väldigt känslosamt, jag blev så himla berörd så jag började gråta...man känner igen sig så mycket i de andra tjejerna! Världens bästa tjejer <3

På fredag ska jag o en tjej från gruppen fika och snacka lite...!  Så det ska bli skitkul!!

Nu ska jag o maken kolla på en film o lata oss i soffan...jag har förstört hans rygg by the way! *not good*!!!

Puss bebes// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback