Onsdag

Tråkig rubrik jag vet...men jag har fan inte gjort nånting nämnvärt idag...
varit o shoppat byxor till barnen som dom ska ha på sig på sin gudfars bröllop...gröna tighta! Supersöta och till det blir det vita skjortor! :-)

Imorgon ska jag till min psykolog för samtal...skönt..har mycket jag behöver ventilera!

Sen imorgonkväll åker vi nog ut till landet till gubbens föräldrar o hälsar på...måste ju få hålla i lilla bebis-emma!!! Äggstockarna dansar vilt på mig! haha

Det har varit en lugn dag, visst jag har gråtit och tyckt att allt är värdelöst att livet e förstört och så men jag börjar ha lite mål nu iallafall! Det har jag inte haft tidigare. Jag vet att jag inte vill fortsätta att plugga utan att jag vill jobba. Jobba, tjäna pengar och köpa mig en egen bil!

Nu ska vi snart natta dom små och sen "mysa" lite och kolla på Grey´s..... förresten så tycker jag inte om när man säger att man ska "mysa" varför kan man inte säga att man ska knulla?!? hah ärlighet varar längst, tro mig, jag VET!

xoxo// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback