Händige manny my ass!!!

Haha gud vad jag äslkar min underbara goa make....MEN han är fan inte händig för fem öre!!! Till o med smågrabbarna e händigare än honom! haha
Däremot så är han VÄLDIGT social och har inga problem o prata med vem som helst... så när spisen och diskmaskinen kom...och det passade ju naturligtvis inte in på måtten han mätt...så då traskar han till en av grannarna som har en byggfirma...så nu kommer han och hjälper oss på lördag/söndag...! Sjuuukt snällt och billigt!!!

Så imorgon ska vi lämna kidsen hos mormor och sen åka till bauhaus och köpa bänkskiva, ny diskho och en ny blandare....jag tror inte ni fattar hur sjukt snyggt vårt kök kommer o bli!!! Lovar att ta bilder sen! :-) Men nu...ser det för jävligt ut!!

Sen har jag nå tjall med magen, mår skitilla, inge hungrig och får springa på toa lite då o då... hoppas det ordnar upp sig snart...HATAR att må illa...en riktig jävla trigger för mig! Men det kanske bara e min IBS som spökar igen... :-/

Nu ska jag fan gå o lägga mig...jag mår alltid som bäst när jag ligger i min makes famn och en liten gullplutt snusandes bredvid mig...o mitt i natten kommer gullplutten nummer 2 och lägger sig på andra sidan om mig! Så jag e omringad av kärlek <3
haha vad smörigt det där lät..men det e faktiskt sant..hur sjukt mysigt är det inte o sova bredvid sina 3 favoritgrabbar i hela världen?!?

Puss o gonatt// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback