Galen kväll

Hej hopp!
Fy faaaaan vad jag har ont i mina fötter...Ni anar inte hur ont jag har!!! Va ute o festade igår...först kom en tjejkompis o hämtade upp mig och vi åkte hem till henne...delade på en flaska vin, o några bacardi breezers...sen tog vi pendeln in till söder och gick på Göta Källare....helt galen kväll!!! Drack öl och tog en massa tequila-shots....blev skitfull men hade så jävla roligt...saknade min make bara...! Så jävla mycket!!! Han e fan bäst!!! Men jag hade kul iallafall, ramlade väl in strax efter 4 imorse...sov 3 timmar sen upp med barnen...tror ni jag känner mig pigg o fräsch?!? haha nej inte för fem öre!!!

Gubben min åkte o storhandlade och köpte hem en tidning åt mig...så himla gullig!!! <3

Snart blir det en flottig pizza...lätt bästa dagen-efter käk!!!

Nu ska jag inta soffläge...hörs lite senare!

Puss puss// Sofie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback