Dröm

Inatt så drömde jag en sån verklig dröm...många olika som gick in i varandra... Jag drömde att jag fick träffa den människan som jag ser upp till så jävla mycket, en riktig eldsjäl som älskar sitt jobb och det är kära Pia! Hon e fan heeeelt underbar! Hon e bland dom 5 bästa människor jag nånsin träffat!

Jag träffade henne på psyket där hon jobbade. Jag drömde iallafall att jag mådde hur jävla pissigt som helst och försökte ta livet av mig men så kom hon gåendes tog med mig hem och satt hos mig hela dagen o natten, precis som hon gjorde på sjukhuset.... det kanske inte låter mycket för världen men känslan när hon satt hos mig där och då på sjukhuset betydde oerhört mycket för mig och jag kommer aldrig att glömma det.
Ska nog ta o ringa henne snart nån dag...fick ju hennes nummer :-)

Min andra dröm va att jag fick barn, att jag låg och födde en dotter och maken var med...! hah Fan jag vill ha ett till barn, jag älskar barn...men inte just nu...jag måste må bra först...o sen e jag inte speciellt gammal iallafall....fick ju barn tidigt! Ganska skönt o va en "ung" mamma!

Nu är det fotboll på tv´n o jag sitter o klunkar på en redbull-vodka o knaprar riskakor....

Bye bebes// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback