Din födelsedag idag

Idag skulle du ha fyllt år men du är i himlen nu. Jag saknar dig så mycket, tårarna rann nerför kinderna när jag åkte hem från gruppen idag...kunde inte hejda mig själv. Att man kan sakna en människa så mycket! Jag älskar dig och hoppas att Du har det bra, jag önskar att det skulle ha slutat på ett annat sätt emellan oss men jag vet att du visste att jag Älskade/älskar dig!

 Vårt band med varandra var så starkt! Du var min ängel. Du gav mig fina minnen, tog hand om mig, älskade mig.

Jag önskar bara jag fick chansen att få träffa dig, bara för en sista gång. Berätta hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag saknar dig, hur mycket jag älskar dig!!!

Du kommer alltid att vara saknad för mig!

Jag tänder ett ljus för dig idag och tänker på våra fina minnen ihop.

Puss, jag älskar dig! Min ängel!!! // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback