Arg

Jag är så jävla arg...jag blir fan tokig snart! Allt har bara skitigt sig rejält...
Hade möte i fredags med min psykolog, min läkare och min man..o nu har dom kontaktat soc.. O jag blev så himla ledsen... dom ska tydligen se efter vår hemsituation med tanke på att jag mår så dåligt som jag mår. På ett sätt är det väl bra att dom gör det, men o andra sidan så mår inte mina barn dåligt. Jag har en öppen kommunikation med dem och berättar varför mamma gråter osv...

Jag känner mig bara så sviken! Men självklart går jag med på det för jag vill mina barns bästa!

Idag va jag till mottagningen och skulle ha träffat en annan psykolog för att jobba med själva DBT-grejen men då hade min psykolog glömt o säga att vi inte ska göra så ändå..utan jag ska bara träffa henne och gå i gruppen...FAN va lack jag blev...har man suttit i onödan och åkt dit, betalat en parkeringsbiljett för 50:- och får bara åka hem igen!!! Fan fan fan!!!

Veckan har förövrig varit ganska så rejält sugigt! Jag har gråtit som en tok..men de e ganska skönt att kunna gråta igen...jag har så många känslor inom mig.

Igår när jag var hos min psykolog så var jag inte alls på humör, sa till henne att jag var arg på henne, att jag var besviken. Sen reste jag mig upp, tog på mig jackan, bad om veckokortet och sen gick jag. Hon kom efter o sa att vi ses på fredag och jag sa nej det gör vi inte....

Jag vet varken ut eller in längre...ska jag gå kvar på DBT? vad ska jag göra?!? Jag vill bara ha en stabil grund att stå på, få in lite rutiner och bli o må lite bättre för så som livet är nu så funkar det inte. Jag lever inte mitt eget liv längre...jag är styrd, styrd av minnen, tankar och känslor...

Nej jag mår fan inge bra just nu...livet suger balle!!!

// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback