9 Mars

Hej hopp!
Idag har det varit en hyfsad dag! Jag har busat med grabbarna, varit till bvc, varit till apoteket och hämtat ut mediciner, varit ute o gått med vovven, gosat med maken och slappat...!

Imorgon ska jag åka o köpa lite nya gardiner. Börjar få riktigt fint här hemma, köket e jag skitnöjd med! Men det e inte riktigt klart än men sen ska jag visa bilder... Känner mig rätt kreativ just nu, är inne i en sån period, jag tecknar många porträtt, jag har lust att slipa och måla trappen och sätta dit spottar...jag e fan bättre på sånt än min man..haha... fast min gubbe e så jävla social istället..han kan typ prata med alla och alla gillar honom...iof e jag också social men inte så mycket som han är...brukar vara lite tillbakadragen i början men när jag känner mig bekväm så brukar jag släppa ner gardet och låta mig ta lite plats... Och jag brukar bete mig som en jävla mupp...en konstig mupp! Dampmupp för fan!
Dampmupp
Dampmupp
Dampmupp - Det är jag! höhö

Fan jag e lite trött nu...trött, röksugen och har mysiga tankar :-) haha

Ibland vill jag bara koppla bort all skit o bara ha kul och inte bry mig...o just nu i den här stunden så känner jag så...

I går så ringde jag till min biologiska mamma, vi pratade mycket om mammor på gruppen och eftersom jag vet att min biomamma har cancer så ringde jag...vad jag fick ut av det? Jag fick veta att hon är mycket sjuk, vet inte om hon kommer o klara sig, hon brydde sig inte ett skit om mig och efter 5 minuter så sa hon att hon inte orkade prata med mig längre...o då har vi inte pratat på flera år! Så skit på dig "mamma". Det är ALLTID jag som är vuxen i vår relation, du tar inte ansvar för nånting, allting ska kretsa kring dig, men nu ger jag upp, jag behöver inte dig, jag har "klarat" mig utan dig. Livet hade kunnat vara annorlunda men du valde alkoholen och drogerna framför mig, du lät din sambo våldta mig, såg er spruta upp knark i armarna, fick torka era spyor och lägga en filt på er... ansvarsfullt "mamma"...!!

Jag e iaf glad för på fredag ska jag träffa en kompis...det ska bli skitkul!

Sen börjar jag bli lite taggad på o gå ut o festa..har inte festat sen i november då maken fyllde 30...så de e på tiden!

Nu cigg....

Vi hörs imorgon// Sofie the fucking dampmupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback