Night from hell

Har haft en riktigt usel natt....kunde inte sova, ångesten var på topp, medicinerna funkade inte, dumma tankar, tänkte sticka hemifrån och bara få "glömma", drack mer alkohol men det hjälpte inte heller...dumt kanske ja men gjort som gjort.

Har haft tokångest idag och mått skit hela dagen...somnade i soffan i 2 timmar iallafall, sen vaknade jag upp o mådde jätteilla...vet inte va det är...ångest troligtvis...!

Jag vet varför jag fick sån ångest..jag blir bara så jävla ledsen, jag vill inte att det ska vara så, jag vill kunna vara normal, jag vill att min man ska känna sig glad och inte bli ledsen. Men jag vet hur mycket det tär och hur jobbigt det är...Sex, det e så otroligt jävla jobbigt ibland! Flashbacks, sparkar och slag, livrädd och illamående. Det är inte normalt.... tänk vad många människor som vill vara "speciella" och annorlunda...det enda jag önskar mig är att få vara "vanlig och normal".

Puss o hej// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback