Gruppen

Idag har jag varit på DBT-gruppen...kändes skönt o få komma dit...det enda va att jag blev så jävla arg bara...! Ibland blir det så, det känns som det kokar över...så jag aksta sönder en penna, sparkade i några dörrar och låste in mig på toan. Men efter en stund så gick jag in igen...
Alla tjejerna e verkligen så underbara! Allihop och det är en fin grupp!!

Min psykolog vabbade idag men jag fick tid imorgon istället! Men det kliar i fingrarna på mig, jag vill men ändå inte! Jag vet att det hjälper för stunden...Men nu har jag inte självskadat mig på en månad!?!! Helt sjukt!! har typ aldrig hänt!

Och här sitter jag nu med mina tankar. Tänk vad mycket man kan tänka! Jag tänker o tänker o tänker...det tar liksom aldrig slut. Hela tiden, tänker, grubblar, undrar...ibland känns det helt ärligt som att jag verkligen är galen, att det är något stort fel på mig...förutom borderline... Är det normalt att gå och tänka såhär mycket? Och vad är normalt och vad är onormalt? Kanske vet vi ingenting, kanske vet vi allting.
Jag vet att jag tänker mycket, så då tänker jag på det jag tänker på och så tänker jag på att jag tänker att jag tänker för mycket....krångligt va?! Såhär snurrar det i mitt huvud....dag ut och dag in...tänk tänk tänk!!!

Tillbaka till lite värdsliga saker: Vi MÅSTE verkligen köpa en ny spis eftersom vår pajjade...så det blir en svart spis och en svart diskmaskin...kommer nog passa skitbra i vårt svarta högblanka kök! Men fasen va dyrt det är! Gaaaalet!!! Skulle vilja lägga pengarna på något roligare...typ en resa med familjen...men men...that´s life I guess!

Nu ska jag snart hämta grabbarna på dagis...

Förresten så fick jag ett meddelande från en musiker från USA som jag diggar skitmycket (osignad)...tror ni jag vart nå glad då?! :-) <3 <3 <3 Awesome!!!!

Nu altanen och en cigg! Bye bebes// Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback