Sprudlande

Kreativiteten sprudlar i mig just nu...jag sitter med lurarna i öronen o lyssnar på musik, sjunger och målar för fulla muggar!
Idag blev det ett porträtt av en kille....kan visa er sen när den e klar...! Om ni vill?! haha

Det e dock fortfarande kaos mellan brorsan hans tjej och mig o maken...blir så trött på allting...vad har jag gjort för fel? Man har väl rätt att ha egna åsikter och man får väl säga som man tycker?!? Mycket bättre att vara ärlig tycker jag! Menmen....

Idag har jag iallafall varit till min psykolog...blev dock ett snabbt möte eftersom hon hade en annan patient också...men hon skulle ringa upp mig vid 15.00 idag så vi får prata lite mer...men sen träffar jag ju henne på fredag igen!
Vi ska skriva det nya kontraktet nästa vecka...

Har ni hört låten fucking perfect med Pink...den e så jääävla bra!! Så det så! heh

Idag kommer kära Mami hit efter anhöriggruppen...kul! Va ett tag sen vi sågs! <3 Love Ya Mami!!!

Idag ska jag o grabbarna svulla pannkakor! En given hit hos de små! :-)

Nu....cigg.....som vanligt ;-)

Kraam// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback