Upp o ner

Ja så har min dag varit idag...började bra, sen blev jag trött o grinig. Efter ett tag blev jag glad igen...gick ut med barnen och cyklade och hade picknic i trädgården, barnen busade på o jag satt i solen o njöt...o livet va så skönt. Gick in efter några timmar och sen dippade det totalt för mig, låg i soffan o grät och mådde skit!

Oroar mig galet mycket för framtiden, framtiden skrämmer mig, så otroligt jävla mycket! Jag vet fan ingenting...jag vet att jag vill, jag vill vill vill,MEN min psykolog sa att jag inte är redo. Jag har sån jävla press på mig o känner mig skitdålig! :-(
PÅ onsdag ska jag prata med min läkare om det här...dom sa att dom skulle hjälpa mig så jag hoppas på det.

Nu har vi nyss ätit tacos och ikväll ska maken kolla på fotboll...o jag ska sova! haha

Nej men det är mycket som rör sig i mitt huvud och jag har svårt att rensa huvudet. Alla tankar bara snurrar...runt runt runt!

Hörs sen// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback