Söndag

Hejhej
Idag är det söndag och vi har varit till återvinningen med en massa skräp. hah

Spelat fotboll med pojkarna, legat o solat lite...= röd som en jävla kräfta!!!

I fredags hade jag en mysdag med mina barn, vi var o handlade, hade picnic och lekte ute hela dagen. Supernice!! En av dom bästa dagarna på jättelänge!

Igår så va vi ute nästan hela dagen med, lyssnade på musik, drack lite vin, cyklade och busade med hunden.

Har drömt så himla mycket dom senaste nätterna...mycket om min farmor och om döden. Gud vad jag saknar henne! Skulle vilja ta bilen och åka o hälsa på henne men det går ju inte längre :-( Jag har till och med ringt till hennes telefonnummer men jag vet ju att hon inte kommer att svara... det gör så ont i mig när jag tänker på henne. På hur allt slutade, det enda jag ville va att göra henne stolt över mig. Hon betydde så jäkla mycket för mig, e ju fan uppväxt med henne!!! När jag tänker på dig farmor så dunkar det i bröstkorgen på mig, jag vill gråta och säga hur mycket jag älskar dig, vill att du ska veta, veta sanningen och allt som hänt. Jag vill att du ska förstå men nu är det försent för du fins inte mer.

Jag saknar dig så!!!

Nej nu blev jag skitledsen... :-(
Hörs lite senare! // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback