All I belive

All I belive is us. Us against the world!
Jag börjar tro lite på framtiden, jag har kommit en bit nu...jag vet att det är långt kvar men nu kan jag iallafall känna ren glädje för en stund.

Mina barn är dom som ger mig glädjen och viljan att leva. Mina barn och min man! Vi har haft det ganska bra hemma nu ett tag...inga bråk och inga hårda ord. Jag har inte försökt tagit livet av mig på länge nu...eller långt o långt...över 1,5 månad iallafall. Kanske inte låter mycket men för mig är det lång tid.

Nästa månad vankas det bröllop också! Ska bli skitkul...det e gubbens lillebror som ska gifta sig! 21 maj smäller det! Har köpt jättesöta gröna jeans till barnen som dom ska ha på sig...matcha lite sådär! :-)

Snart är det påsk och det ska vi fira hemma. Med mami! Grilla lite...skippar den traditionella påskmaten och kör på grillkväll istället...sjukt mycket godare mat! Och påskägg till alla snälla barn (= mig) heh

Nu cigg och sen soffhäng tillsammans med vovven min// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback