Lite shopping

Idag blev det lite shopping...var i behovet av nya byxor så jag köpte 2 par leggings, ett par jeansleggings och en gul skjorta! :-)

Vaknade upp 10 imorse och då hade jag sovit i över 13 timmar men jag var fotfarande skittrött o på jättedåligt humör...supergrinig och less! Därför jag bestämde mig för att shoppa lite...shopping e som balsam för själen ibland!

Imorgon har jag iaf bestämt mig för att åka o träna och simma?!? lite och på tisdag har jag bokat gruppträning till aerobics...för se hur det kommer gå! haha

Helgen har iallafall varit kul men jag tror det blev lite för mycket för mig för jag känner mig helt slut i kroppen... men vi träffade våra bästa kompisar!!! Saknar dom galet mycket, så jävla roliga!!!

I veckan hade jag tänkt att jag ska börja med mitt stora projekt...min dröm! Om andan faller på så att säga...! Det ska nog gå...måste höra mig för lite bara...vill inte berätta för mycket än men det e något stort, riktigt stort! whoop whooop

Nu sitter jag o slappar i soffan...ska väl gå o lägga mig om nån timme eller två...

Hur har Er helg varit?

Puss puss// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback