Home sweet home

Nu e jag hemma igen...har haft några mysiga dagar ute på landet. Träffat släkt och goda vänner, myst med världens sötaste lilla bebis-emma!

Borta bra men hemma bäst! Bestämde iallafall med våra bästa vänner att vi ska fira midsommar ihop...ska bli jättekul! Och om några helger ska vi ha en spel- och-vin kväll! Nice som fan!

Har haft några roliga helger på sistone! Skönt...på fredags blir det tjejmiddag hemma hos finaste Agnes!!! whooop whoop

Jag och lillbusen va till Ica när vi kom hem och handlade lite lördagsgodis... chokladdoppade popcorn is the SHIT!!!! My goood va gott!!!!!

Mindre kul var väl att alla inte mådde så bra där ute på landet.. :-(

Har druckit så jäkla mycket kaffe dom här dagarna så jag tror jag har fått magsår typ! haha

Puss puss// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback