Dagen började bra

Men nu är det skit igen...jävla skit borderline!!!

Jag har iallafall gymmat klart, blev över en mil idag...! Sen har jag vikt tvätt, plockat med disken, ringt arbetsförmedlingen, ringt fk och ringt min psykolog...väntar på att hon ska ringa...

Men nu är jag nere igen, nere i skiten, tårarna rinner och jag vill inte mer. Jag orkar inte må såhär dåligt längre...jag behöver en förändring! Pronto!!!!

Har utvecklat ett till självskadebeteende :-( Inte bra!!!

Jag känner mig så förbannat jävla ensam! Det gör så ont i mig, det smärtar hela tiden. Min själ är trasig och ute på villovägar.

Vem är jag? Jag har varit kuvad hela min uppväxt, jag har inte kunnat utvecklas som jag skulle ha gjort, jag var aldrig ett tryggt barn. Jag var rädd och jag är fortfarande rädd. Livet skrämmer mig, människor skrämmer mig. Vem vågar man lita på?
Går det att lita på nån? Kan jag lita på mig själv?

Jag känner mig så jävla smutsig och äcklig! hela tiden, tvättar mig och försöker få bort det äckliga. Jag är skadad för livet...helt fuckad i huvudet! Fucked for life!

// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback